Supportavtale Bedrift

Asheim eSupport – PC-Support
Standard/Premium for bedrift

Begynner PC-en å bli litt treg, har du et eldre operativsystem, eller bekymrer du deg for virusproblemet?
Med PC-support Standard/Premium hjelper vi deg med å løse dataproblemene dine.

Følgende er inkludert:

  • * Remote tilkobling av PC: Vi logger på din PC for å løse problemet.
  • * Antivirus: Beskyttelse mot virus, ormer og spyware.
  • * Internett Security: Beskytter PC-en din mot skadelig innhold på nettet.
  • * Automatisk programvareoppdatering: Oppdaterer programvaren din kontinuerlig.
  • * Rapportering: Motta månedlige rapporter om statusen på PC-en din.
  • * Kundesupport: Support og diagnose av standard programvare*.
  • * Svartid: Få svar innen 2 timer fra feilen er rapportert**.
  • * PC-status: Kontrollerer nåværende systemstatus for PC-en din. Oppdag uønskede hendelser før problemene oppstår.
  • * Sikkerhetskopiering: Ubegrenset sikkerhetskopiering og kryptering av PC-en din.

Følgende er ikke inkludert:

  • * Internettilgang
  • * Programvarelisenser
  • * Opplæring og feil med maskinvare
  • *Standard programvare er Microsoft Windows 10 og Microsoft Office 365

**Fra feilen er rapportert til supportsenteret. Med svartid menes den tid det tar far feilen er registrert til den er registrert hos leverandøren. Registreres feilen utenom åpningstidene gjelder svartid fra neste arbeidsdag kl. 08.00.

P= Inkludert i Premium


For mer informasjon, ring   970 21 196

Help-Desk